ANALIZA SI CONTROL DATE. MONITORIZARE OPERATIONALA

Serviciul de monitorizarea operationala oferit de compania Adrem Invest reprezinta solutia de care aveti nevoie pentru dezvoltarea si eficientizarea afacerii dumneavoastra. Acesta va permite sa imbunatatiti toate aspectele operatiunilor pe care le realizati, indiferent de industria in care activati.

Serviciile noastre sunt implementate de catre o echipa de specialisti, pregatiti sa raspunda tuturor solicitarilor, oricat de complexe, sa actioneaze in scopul identificarii si rezolvarii problemelor reale si sa acorde consultanta pentru valorificarea reurselor de care dispuneti.

Prin activitatea pe care o realizam, va oferim rapoarte complexe de diagnoza a activitatii dumneavoastra, sisteme de monitorizare si planuri de standardizare in scopul cresterii inteligente a business-ului.

Pentru transformarea afacerii dumneavoastra intr-un leader incontestabil, urmarim indeaproape tendintele pietei si generam solutii de succes pentru:

  • Definirea si modelarea proceselor
  • Analiza, gestionarea si optimizarea proceselor
  • Automatizarea fluxurilor de lucru
  • Monitorizarea activitatilor
  • Reducerea costurilor
  • Cresterea productivitatii
  • Delimitarea responsabilitatilor dintre beneficiar si prestator
  • Imbunatatirea satisfactiei beneficiarului
  • Angajarea continua in imbunatatirea proceselor

AVEM PREGATIREA SI EXPERTIZA NECESARA DEZVOLTARII, IMPLEMENTERII SI MANAGEMENTULUI URMATOARELOR APLICATII:

1.1 MyAVIS WO:

Aplicatie Server – asigura managementul ordinelor de lucru si al stocurilor si permite primirea/transmiterea datelor din/catre aplicatia beneficiarului.

Aplicatie Mobila (PDA) – asigura receptionarea datelor primite din aplicatia Server, operarea ordinelor de lucru, a miscarilor de stocuri si retransmiterea datelor modificate la aplicatia Server.

1.2 MyVIEW:

Asigura alocarea ordinelor de lucru, optimizarea orarului pentru echipe in teren, functionalitati de alarmare si conditionari, acces la datele din ordinele de lucru si la rapoarte.

1.3 BlackDevice:

Aplicatie Server – asigura managementul ordinelor de lucru si al stocurilor si permite primirea/transmiterea datelor din/catre aplicatia beneficiarului.

Aplicatie Mobila (PDA) – asigura receptionarea datelor primite din aplicatia Server, operarea ordinelor de lucru, a miscarilor de stocuri si retransmiterea datelor modificate la aplicatia Server.

In activitatea pe care o realizam utilizam urmatoarele sisteme:

2.1 Sistemul de monitorizare DMAO, asigura alocarea zilnica a analizelor si rapoartelor, stabileste periodicitatea executarii si transmiterii lor, beneficiarii lor si evidentiaza stadiul lucrarilor.

2.2 Sistem de ticketing KVADOS, ce este administrat de furnizorul aplicatiilor MyAVIS si MyVIEW si asigura transmiterea, analiza si solutionarea cererilor create de administratorii de sistem DMAO.

2.3 Sistemul de ticheting RT – asigura transmiterea, analiza si solutionarea cererilor create de utilizatorii aplicatiilor.

Analizam in detaliu fiecare componenta a business-ului dumneavoastra, consecintele pozitive si negative ale actiunilor pe care le intreprindeti. Interpretam datele si generam rapoarte calitative, cantitative si operationale pentru valorificarea si exploatarea resurselor disponibile in mediul intern, dar si extern. Gandim impreuna strategia de dezvoltare a companiei si integrarea serviciilor pe o piata in permanenta evolutie.

Fie ca vorbim de impactul costurilor de productie, gestionarea activitatilor zilnice, a resurselor umane si financiare, un manager bun va sti intotdeauna cum sa le valorifice intr-o strategie de piata viabila.